Riang Ria

11:38 PM

Untuk pengetahuan semua, saya mendapat suatu gelaran baru. 'Ayunni Hazim yang berikan kepada saya.


USTAZAH

Oh, presiden kelas saya memang begitu. Dan Syaza pun begitu baik hat memback upkan saya. Seriously, saya tak kisah. Panggilah saya apa-apa saja. Eheh. Sebenarnya, panggilan ustazah itu tak menginsultkan saya pun. Kiranya, insyaAllah saya sudah berpakaian seperti seorang Muslimah.

Oh, semalam hari ulangtahun Kak Muna, biro agama MPP KMS. Selamat ulangtahun, Kak Muna yang sekarang berada di Fateh, tidak silap saya.

Sekarang, saya sudah ada hobi baru. Jika saya tidak ke PSP pada waktu petang, saya akan duduk di bilik membuka pintu balkoni dan melihat hutan di sebelah. MP5 sengaja saja dipasang kuat. (Cara memasuki dunia Aida) Dan saya berangan. Eheh.

Oklah, saya sudah merepek. Sengaja saya membuat post riang ria untuk menceritakan kebahagiaan hidup saya. Anda suka? Eheh!

You Might Also Like

0 comments